1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Formulare

 

Metodologia privind procedura de atribuire a Taberelor studențești pentru anul 2018 se poate descărca de aici.

Anexa 4 - Cerere individuală pentru ocuparea unui loc în cadrul Programului Naţional „Tabere Studenţeşti 2018 ”

Precizări privind transmiterea cererilor privind ocuparea unui loc gratuit în cadrul Programului Național "Tabere Studențești"

Referitor la cele 3 modalități de depunere a cererilor facem următoarele precizări:

1. Primirea cererilor la secretariatul facultății se face în zilele de lucru cu publicul, în perioada 24 aprilie-22 mai 2018:

            Luni, Marți, Miercuri, Joi - Orele 8:00-11:00, 14:00-15:00

Cererea Tip se va găsi pentru completare în Secretariatul Facultății

2. Transmiterea cererii tip (Anexa 4) din metodologia afișată pe pagina web a facultății, la nr. de fax 0351-403175

3. Transmiterea cererii tip (Anexa 4) din metodologia afișată pe pagina web a facultății, la adresa de mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

În cazul în care se optează pentru transmiterea cererii prin fax sau mail studentul este obligat să sune la tel. 0251-411317 pentru confirmarea primirii și pentru comunicarea nr. de înregistrare. Contestațiile ulterioare pentru cereri la care deponentul nu cunoaște nr. de înregistrare nu pot fi luate în considerare.

Precizari:
  • Prin cazuri sociale se inteleg: studentii orfani de ambii parinti, cei proveniti din casele de copii sau plasament familial, romi, absolventi ai liceelor din mediul rural sau din orase cu mai putin de 10.000 de locuitori si cei care beneficiaza de burse sociale reprezentand maxim 20% din locurile repartizate universitatii;
  • Comisia de selectie este formata din: decan - prof.dr. Nicolae Sichigea, prodecan - conf. dr. Anca Mehedintu, stud. Andreea Vraciu; 
  • Selectia studentilor beneficiari va avea loc: marti, 5 iunie 2018, ora 10.00, sala 228.

Calendar "Tabere studențești":

  • 24 aprilie - 22 mai 2018 - depunerea cererilor de solicitare a unui loc de tabără
  • 28 mai 2018 - afișarea Listelor cu studenții înscriși pentru locurile de tabără
  • 11 iunie 2018 - afișarea Listelor cu studenții beneficiari ai locurilor de tabără
  • 11-13 iunie 2018 - depunerea contestațiilor
  • 13 iunie 2018 - soluționarea contestațiilor
  • 15 iunie 2018 - afișarea Listelor finale cu studenții beneficiari ai locurilor de tabără
  • 21 - 22 iunie 2018 - distribuirea locurilor de tabără, în ordinea listelor finale. Studenții selectați vor avea asupra lor carnetul de student, vizat la zi, și CI/BI/pașaport (original și copie). Urmează a se stabili și comunica ziua, ora și locul întâlnirii.  
  • 26 iunie 2018 - afișarea Listelor de studenți beneficiari ai taberelor, precum și locațiile și perioadele

Dreptul de a beneficia de un loc de tabără este netransmisibil.

Barem FEAA pentru repartizarea locurilor în Taberele studențești

Repartizare locuri tabere studențești anul universitar 2017-2018

Listă cereri

Proces verbal de selecție a studenților beneficiari de tabere

Precizari contestații:

Se pot depune contestații privind selecția beneficiarilor locurilor de tabără, până la data de 13 iunie 2018, prin două modalități:

  • personal la Secretariatul FEAA
  • în format electronic, pe adresa de mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Lista finală cu studenții beneficiari ai locurilor de tabără

Distribuirea locurilor de tabără va avea loc vineri, 22 iunie 2018, ora 14.00, sala 228, Clădirea centrală a Universității din Craiova. Studenții selectați vor avea asupra lor carnetul de student, vizat la zi, și CI/BI/pașaport (original și copie). 

Repartizare locuri de tabără (serii și locații)

Repartizarea locurilor de tabără pe studenți beneficiari

Dispoziții finale:

 

 

Metodologia privind procedura de atribuire a Taberelor studențești pentru anul 2017 se poate descărca de aici.

Anexa 4 - Cerere individuală pentru ocuparea unui loc în cadrul Programului Naţional „Tabere Studenţeşti 2017 ”

Precizări privind transmiterea cererilor privind ocuparea unui loc gratuit în cadrul Programului Național "Tabere Studențești"

Referitor la cele 3 modalități de depunere a cererilor facem următoarele precizări:

1. Primirea cererilor la secretariatul facultății se face în zilele de lucru cu publicul, în perioada 24 aprilie-22 mai 2017:

            Luni, Marți, Miercuri, Joi - Orele 8:00-11:00, 14:00-15:00

Cererea Tip se va găsi pentru completare în Secretariatul Facultății

2. Transmiterea cererii tip (Anexa 4) din metodologia afișată pe pagina web a facultății, la nr. de fax 0351-403175

3. Transmiterea cererii tip (Anexa 4) din metodologia afișată pe pagina web a facultății, la adresa de mail:

 

În cazul în care se optează pentru transmiterea cererii prin fax sau mail studentul este obligat să sune la tel. 0251-411317 pentru confirmarea primirii și pentru comunicarea nr. de înregistrare. Contestațiile ulterioare pentru cereri la care deponentul nu cunoaște nr. de înregistrare nu pot fi luate în considerare.

Precizari:
  • Prin cazuri sociale se inteleg: studentii orfani de ambii parinti, cei proveniti din casele de copii sau plasament familial, romi, absolventi ai liceelor din mediul rural sau din orase cu mai putin de 10.000 de locuitori si cei care beneficiaza de burse sociale reprezentand maxim 20% din locurile repartizate universitatii;
  • Comisia de selectie este formata din: decan - prof.dr. Nicolae Sichigea, prodecan - conf. dr. Anca Mehedintu, stud. Andreea Vraciu; 
  • Selectia studentilor beneficiari va avea loc: marti, 6 iunie 2017, ora 10.00, sala 228.

Calendar "Tabere studențești":

  • 24 aprilie - 22 mai 2017 - depunerea cererilor de solicitare a unui loc de tabără
  • 27 mai 2017 - afișarea Listelor cu studenții înscriși pentru locurile de tabără
  • 09 iunie 2017 - afișarea Listelor cu studenții beneficiari ai locurilor de tabără
  • 09-11 iunie 2017 - depunerea contestațiilor
  • 13 iunie 2017 - soluționarea contestațiilor
  • 16 iunie 2017 - afișarea Listelor finale cu studenții beneficiari ai locurilor de tabără
  • 21 - 23 iunie 2017 - distribuirea locurilor de tabără, în ordinea listelor finale. Studenții selectați vor avea asupra lor carnetul de student, vizat la zi, și CI/BI/pașaport (original și copie). Urmează a se stabili și comunica ziua, ora și locul întâlnirii.  
  • 26 iunie 2017 - afișarea Listelor de studenți beneficiari ai taberelor, precum și locațiile și perioadele

Dreptul de a beneficia de un loc de tabără este netransmisibil.

Regulament General Tabere Studentesti 2017

Barem FEAA pentru repartizarea locurilor în Taberele studențești

Listă cereri

Proces verbal de selecție a studenților beneficiari de tabere

Precizari contestații:

Se pot depune contestații privind selecția beneficiarilor locurilor de tabără, până la data de 12 iunie 2017, prin două modalități:

  • personal la Secretariatul FEAA
  • în format electronic, pe adresa de mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Lista finală cu studenții beneficiari ai locurilor de tabără

Distribuirea locurilor de tabără va avea loc joi, 22 iunie 2017, ora 12.30, sala 228, Clădirea centrală a Universității din Craiova. Studenții selectați vor avea asupra lor carnetul de student, vizat la zi, și CI/BI/pașaport (original și copie). Sunt invitați să participe și studenții de pe listele de rezervă.

Repartizare locuri de tabără (serii și locații)

Repartizarea locurilor de tabără pe studenți beneficiari

Dispoziții finale:

 

În atenția absolvenților promoției 2016 LICENȚA ȘI MASTER

Cu ocazia festivităților prilejuite de aniversarea a 70 de ani de la înființarea Universității din Craiova, diplomele absolvenților promoția 2016 (licență și masterat) vor fi eliberate în cadru festiv. Pentru pregătirea acestora, vă rugăm să depuneți la secretariatul facultății, pana la data de 10 martie 2017, următoarele:

ABSOLVENȚI 2016 CICLUL I LICENȚA

  1. Cerere tip (feaa.ucv.ro la secțiunea Studenti – Servicii generale studenți) ; -sau de aici
  2. Copie Certificat de naștere (copia va simpla, nu legalizată);
  3. 2 fotografii color, pe hârtie fotografică, recent realizate, identice, dimensiunea 3/4 (fotografiile vor fi tăiate individual și pe verso al fiecărei foto se va scrie numele și prenumele și prescurtat specializarea).

ABSOLVENȚI 2016 CICLUL II MASTER

  1. Cerere tip feaa.ucv.ro la secțiunea Studenti – Servicii generale studenți); -sau de aici
  2. Copie Certificat de naștere (copia va simpla, nu legalizată);

NOTA: Tipizatul actului de studii eliberat absolvenților ciclului II Master, promoția 2016 școlarizați cf. Legii 1/2011 nu prevede fotografie

Metodologia privind procedura de atribuire a Taberelor studențești pentru anul 2016 se poate descărca de aici.

Anexa 4 - Cerere individuală pentru ocuparea unui loc în cadrul Programului Naţional „Tabere Studenţeşti 2016 ”

Precizări privind transmiterea cererilor privind ocuparea unui loc gratuit în cadrul Programului Național "Tabere Studențești"

Referitor la cele 3 modalități de depunere a cererilor facem urmatoarele precizari:

1. Primirea cererilor la secretariatul facultății se face în zilele de lucru cu publicul, în perioada 10-22 mai 2016:

            Luni, Marți, Miercuri, Joi - Orele 8:00-11:00, 14:00-15:00

2. Transmiterea cererii tip (Anexa 4) din metodologia afișată pe pagina web a facultății, la nr. de fax 0351-403175

3. Transmiterea cererii tip (Anexa 4) din metodologia afișată pe pagina web a facultății, la adresa de mail:

 

În cazul în care se optează pentru transmiterea cererii prin fax sau mail studentul este obligat să sune la tel. 0251-411317 pentru confirmarea primirii și pentru comunicarea nr. de înregistrare. Contestațiile ulterioare pentru cereri la care deponentul nu cunoaște nr. de înregistrare nu pot fi luate în considerare.

Precizari:
  • Prin cazuri sociale se inteleg: studentii orfani de ambii parinti, cei proveniti din casele de copii sau plasament familial, romi, absolventi ai liceelor din mediul rural sau din orase cu mai putin de 10.000 de locuitori si cei care beneficiaza de burse sociale reprezentand maxim 20% din locurile repartizate universitatii.
  • Din motive tehnice, cererea se poate depune numai in una din cele doua variante: direct la secretariatul facultatii sau prin intermediul serviciului de fax.

Listă cereri Craiova

Listă cereri Drobeta Turnu Severin 

Proces Verbal de selecție a studenților beneficiari de tabere

Precizări:

În termen de 48 de ore de la afișarea prezentelor liste (data limită: luni, 13 iunie 2016, ora 9.00) se pot depune contestații privind selecția beneficiarilor locurilor de tabără, prin două modalități:

  • personal la Secretariatul FEAA
  • în format electronic, pe adresa de mail: ancamehedintu(@)yahoo.com

Calendar "Tabere studențești":

  • 17 iunie 2016 - afișarea Listelor finale cu studenții beneficiari ai locurilor de tabără
  • 27 - 30 iunie 2016 - distribuirea locurilor de tabără, în ordinea listelor finale. Studenții selectați vor avea asupra lor carnetul de student, vizat la zi, și CI/BI/pașaport (original și copie). Urmează a se stabili și comunica ziua, ora și locul întâlnirii.  
  • 04 iulie 2016 - afișarea Listelor de studenți beneficiari ai taberelor, precum și locațiile și perioadele

Dreptul de a beneficia de un loc de tabără este netransmisibil.

Lista finală cu studenții beneficiari ai locurilor de tabără 

Distribuirea locurilor de tabără va avea loc joi, 30 iunie 2016, ora 13.00, sala 228, Clădirea centrală a Universității din CraiovaStudenții selectați vor avea asupra lor carnetul de student, vizat la zi, și CI/BI/pașaport (original și copie).

Regulament General Tabere Studentesti 2016

Locuri Programul Național Tabere Studențești 2016

Repartizarea locurilor de tabară 2016

Redistribuire loc de tabără - Seria IV / 28.07 – 02.08.2016 / Costinești: Marți, 5 iulie 2016, ora 10.00, sala 228

Repartizarea locurilor de tabară 2016 - în urma procedurii de redistribuire

Informații locații Tabere Studențești 2016

Criterii de acordare a burselor sociale şi conţinutul dosarului

Citeşte mai departe...

Orarul probelor de concurs pentru posturile scoase la concurs

Orarul probelor de concurs si tema pentru prelegerea didactica si stiintifica 
pentru posturile scoase la concurs in semestrul I, anul universitar 2013-2014
 

Departament

Post pozitia

Data, ora si locul pentru sustinerea prelegerii didactice si stiintifice

Tema pentru prelegerea didactica si stiintifica

ECAI

Lector, 49

20.03.2014, ora 10.00, sala 403

Comertul international in contextul crizei economice globale

Lector, 50

20.03.2014, ora 12.00, sala 403

Piata de capital

MMAA

Lector, 44

14.03.2014, ora 11.00, Sala 325

Managementul agentiilor de turism. Functiile touroperatorilor.

 

Departament

Post pozitia

Data, ora si locul desfasurarii probelor de concurs

ECAI

Conferentiar, 23

19.03.2014, ora 12.00, sala 228

FBAE

Conferentiar, 22

14.03.2014, ora 11.00, sala 228

Conferentiar, 23

14.03.2014, ora 12.00, sala 228

MMAA

Conferentiar , 21

19.03.2014, ora 11.00, sala 325

Conferentiar , 22

19.03.2014, ora 11.00, sala 228
 
 

ANUNŢ PRIVIND ACORDAREA BURSELOR SOCIALE

Bursele sociale se acordă, la cerere, pe durata unui semestru, studenţilor de la învăţământul de zi (licenţă şi masterat), şcolarizaţi în regim bugetat, care nu beneficiază de bursă de merit şi care se încadrează într-una din următoarele categorii:

Descărcați

Cerere acordare bursa sociala

Declaratie venit bursa sociala

a) studenţii orfani de ambii părinţi, cei proveniţi din casele de copii sau plasament familial, care nu realizează venituri;

În acest caz, studenţii vor prezenta:

  • Cerere; copie carte identitate;
  • declaraţie de venituri, pe propria răspundere a studentului în faţa notarului public din care să rezulte că nu realizează nici un fel de venit, indiferent de natura acestora (nu primeşte pensie de urmaş, nu este angajat, nu realizează venituri din privatizări)
  • declaraţie de venituri tip (formularul se va primi de la secretariat);
  • certificatele de deces ale ambilor părinţi sau cel de provenienţă din casele de copii sau plasament familial, în copie legalizată;

b) Studenţii bolnavi cronic

În acest caz studenţii vor prezenta:

  • Cerere; copie carte identitate;
  • adeverinţă medicală sau certificat medical de la medicul specialist din care să rezulte că suferă de: T.B.C. (se află în evidenţa unităţilor medicale), diabet, boli maligne, sindrom de malabsorţie grav, insuficienţă renală cronică, astm bronşic, epilepsie, cardiopatii congenitale, hepatită cronică, glaucom, miopie gravă, boli imunologice SIDA sau virus HIV, spondilită anchilozantă sau reumatism articular acut.

Documentele medicale vor fi vizate de către policlinica studenţească.

c) studenţii integralişti a căror familie nu a realizat în ultimele 3 luni, de la momentul depunerii cererii, un venit net mediu lunar pe membru de familie mai mare decât salariul minim pe economie (800 lei pentru lunile noiembrie, decembrie și 850 lei pentru luna ianuarie);

În acest caz, studenţii vor prezenta:

  • Cerere; copie carte identitate;
  • declaraţie de venituri, pe propria răspundere a studentului în faţa notarului public din care să rezulte veniturile nete realizate de familia studentului, indiferent de natura acestora (din privatizare, sau ca angajaţi);
  • declaraţie de venituri tip (formularul se va primi de la secretariat sau se va lista de pe site-ul facultăţii);
  • documente (adeverinţe sau după caz, cupoane de pensie sau şomaj) din care să rezulte că veniturile nete realizate de fiecare părinte, (soţ/soţie dacă este cazul) precum şi ale studentului pe lunile noiembrie, decembrie 2013 și ianuarie 2014. Venitul net mediu lunar pe membru de familie nu trebuie să depăşască 800 lei pentru lunile noiembrie și decembrie, și 850 lei pentru luna ianuarie (în cazul adeverinţelor pentru salariaţi va exista clar specificaţia: venit net realizat);
  • certificate eliberate de către Administraţia financiară sau Primărie din care să rezulte veniturile impozabile ale studentului şi familiei acestuia;
  • pentru familiile cu mai mulţi copii în întreţinere se vor prezenta adeverinţele de elev sau student ale acestora, iar în cazurile copiilor preşcolari copie după certificatul de naştere (se va specifica şi cuantumul alocaţiei de stat pentru copii).

d) studenţii orfani de ambii părinţi care realizează venituri, în raport de mărimea acestora, în limita fondurilor disponibile;

În acest caz, studenţii vor prezenta:

  • Cerere; copie carte identitate;
  • declaraţie de venituri, pe propria răspundere a studentului în faţa notarului public din care să rezulte veniturile nete realizate de acesta, indiferent de natura acestora (pensie de urmaş, venituri din privatizare, sau ca angajat);
  •  declaraţie de venituri tip (formularul se va primi de la secretariat sau se va lista de pe site-ul facultăţii);
  • documente doveditoare de venituri pentru noiembrie, decembrie 2013 și ianuarie 2014 din care să rezulte un venit net realizat care nu depăşeşte 800 lei pentru lunile noiembrie, decembrie 2013 și 850 lei pentru luna ianuarie 2014.
  • cupoane pensie urmaş
  • adeverinţă salariu student în cazul în care este angajat (venit net realizat)
  • adeverinţă venit net realizat soţ/soţie dacă este cazul
  • adeverinţă elev/student in cazul în care mai există fraţi care urmează cursurile unei instituţii de învăţământ
  • certificat eliberat de către Administraţia financiară sau Primărie din care să rezulte veniturile impozabile ale studentului
  • certificatele de deces ale părinţilor în copie legalizată

e) studenţii care provin din casele de copii sau plasament familial care realizează venituri, în raport de mărimea acestora, în limita fondurilor disponibile;

În acest caz, studenţii vor prezenta:

  • Cerere; copie carte identitate;
  • declaraţie de venituri, pe propria răspundere a studentului în faţa notarului public din care să rezulte veniturile nete realizate de acesta, indiferent de natura acestora (pensie, venituri din privatizare, sau ca angajat);
  • declaraţie de venituri tip (formularul se va primi de la secretariat sau se va lista de pe site-ul facultăţii);
  • documente doveditoare de venituri pentru noiembrie, decembrie 2013 și ianuarie 2014 din care să rezulte un venit net realizat care nu depăşeşte 800 lei pe lunile noiembrie și decembrie 2013 și 850 lei pentru luna ianuarie 2014.
  • cupoane pensie
  • adeverinţă salariu student în cazul în care este angajat (venit net realizat)
  • certificat eliberat de către Administraţia financiară sau Primărie din care să rezulte veniturile impozabile ale studentului
  • certificat de provenienţă din casele de copii sau plasament familial

f) studenţii orfani de un părinte, în raport de veniturile familiei, dacă acestea există, cu condiţia să nu aibă mai mult de două restanţe.

În acest caz, studenţii vor prezenta:

  • Cerere; copie carte identitate;
  • declaraţie de venituri, pe propria răspundere a studentului în faţa notarului public din care să rezulte veniturile nete realizate de familia studentului, indiferent de natura acestora (din privatizare, sau ca angajaţi);
  • declaraţie de venituri tip (formularul se va primi de la secretariat sau se va lista de pe site-ul facultăţii);
  • documente (adeverinţe sau după caz, cupoane de pensie sau şomaj, cupoane pensie urmaş) din care să rezulte că veniturile nete realizate de părinte, (soţ/soţie dacă este cazul) precum şi ale studentului pe lunile noiembrie, decembrie 2013 și ianuarie 2014. Venitul net mediu lunar pe membru de familie nu trebuie să depăşască 800 lei pentru lunile noiembrie și decembrie 2013 și 850 lei pentru luna ianuarie 2014 (în cazul adeverinţelor pentru salariaţi va exista clar specificaţia: venit net realizat);
  • certificate eliberate de către Administraţia financiară sau Primărie din care să rezulte veniturile impozabile ale studentului şi familiei acestuia;
  • pentru familiile cu mai mulţi copii în întreţinere se vor prezenta adeverinţele de elev sau student ale acestora, iar în cazurile copiilor preşcolari copie după certificatul de naştere (se va specifica şi cuantumul alocaţiei de stat pentru copii).
  • certificatul de deces în copie legalizată

NOTĂ: Actele se vor prezenta la secretariat în perioada 24 februarie – 27 februarie 2014. Dosarele se vor depune personal, numai cu actele complete.

După data de 27 februarie nu se mai pot depune dosare de bursă socială. Vă rugăm să respectați acest termen.

Utilizam fisiere de tip cookie pentru a va oferi o experienta de navigare cat mai buna, prin personalizarea continutului si pentru a analiza traficul website-ului. Prin continuarea navigarii pe website-ul nostru, sunteti de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.Sunt de acord