Documente
CIFRA DE ȘCOLARIZARE PE PROGRAME DE STUDII DE LICENȚĂ – 2015-2016
Programul de licenţă | Nr. locuri alocate cu finantare de la buget-IF | Nr. locuri alocate cu taxa-IF | Nr. locuri alocate cu taxa-ID | Nr.total de locuri alocate cu taxa (IF+ID) | Nr.total de locuri |
Management | 45 | 50 | 125 | 175 | 220 |
Econ. Comerțului, Turismului și Serviciilor | 38 | 42 | - | 42 | 80 |
Marketing | 33 | 32 | - | 32 | 65 |
Informatică Economică | 44 | 16 | - | 16 | 60 |
Statistică şi Previziune economică | 22 | 10 | - | 10 | 32 |
Finanţe si Bănci - ro | 53 | 47 | 50 | 97 | 150 |
Finanţe si Bănci - en | 25 | 5 | - | 5 | 30 |
Contabilitate și Informatică de Gestiune | 60 | 60 | 50 | 110 | 170 |
Economie şi AfaceriInternaţionale - ro | 35 | 30 | - | 30 | 65 |
Economie şi AfaceriInternaţionale - en | 25 | 15 | - | 15 | 40 |
TOTAL - CRAIOVA | 380 | 307 | 225 | 532 | 912 |
Finanţe si Banci Dts/ro | 27 | 23 | - | 23 | 50 |
Contabilitate si Informatica de Gestiune (DTs) | 27 | 23 | - | 23 | 50 |
Administrarea Afacerilor (DTs) | 30 | 20 | - | 20 | 50 |
Management (DTs) | 0 | 30 | - | 30 | 30 |
TOTAL DROBETA TURNU SEVERIN | 84 | 96 | - | 96 | 180 |
TOTAL GENERAL | 464 | 403 | 225 | 628 | 1192 |
CIFRA DE ȘCOLARIZARE PE PROGRAME DE STUDII DE MASTER – 2015-2016 - CRAIOVA
Domeniul de master |
Programul de studiu |
Nr locuri Buget 2015 |
Nr locuri Taxa 2015 | Nr total locuri 2015 |
Management | Managementul Afacerilor (învăţământ cu frecvenţă) | 20 | 30 | 50 |
Managementul Afacerilor (frecvenţă redusă) | 0 | 50 | 50 | |
Managementul Resurselor Umane | 15 | 35 | 50 | |
Managementul Organizaţiilor Publice | 6 | 44 | 50 | |
Administrarea Afacerilor | Administrarea Afacerilor și Antreprenoriat | 0 | 50 | 50 |
Marketing | Marketing şi Comunicare în Afaceri | 25 | 25 | 50 |
Cibernetică, Statistică şi Informatică Economică | Managementul Afacerilor Electronice | 20 | 30 | 50 |
Finanţe | Finanţe şi Administrarea Afacerilor | 23 | 27 | 50 |
Management Financiar Bancar | 23 | 27 | 50 | |
Analiza şi Evaluarea Financiară a Organizaţiilor | 23 | 27 | 50 | |
Finanţe Aplicate (in lb engleza) | 0 | 30 | 30 | |
Contabilitate | Audit şi Management Financiar Contabil | 16 | 34 | 50 |
Contabilitate şi Raportări Financiare conforme cu Standardele Internaţionale | 16 | 34 | 50 | |
Economie şi Afaceri Internaţionale | Economie şi Afaceri Europene | 18 | 32 | 50 |
Economie şi Administrarea Afacerilor Internaţionale (în limba engleză) | 15 | 35 | 50 | |
TOTAL CRAIOVA | 220 | 510 | 730 |
CIFRA DE ȘCOLARIZARE PE PROGRAME DE STUDII DE MASTER – 2015-2016 - DROBETA TURNU SEVERIN
Programul de studiu |
Nr locuri Buget 2015 |
Nr locuri Taxa 2015 | Nr total locuri 2015 |
Managementul Organizaţiei (Dr.Tn.Severin) | 15 | 35 | 50 |
Administrarea Afacerilor în Turism, Comerț şi Servicii (Dr.Tn.Severin) | 15 | 35 | 50 |
Strategii financiare ale companiei și consultanță fiscală (Dr.Tn.Severin) | 0 | 40 | 40 |
Management Contabil, Expertiză Contabilă şi Audit (Dr.Tn.Severin) | 19 | 31 | 50 |
TOTAL DROBETA TURNU SEVERIN | 49 | 141 | 190 |
Postul scos la concurs | Disciplinele din structura postului | Propunerea de comisie | Data, ora, locul desfăşurării |
Departamentul Management-Marketing-Administrarea Afacerilor | |||
Conferentiar, poz. 22 |
Managementul calităţii, Managementul calităţii totale, Studiul mărfurilor şi securitatea consumatorilor |
Preşedinte comisie: Conf. univ. dr. OGARCĂ Radu, Universitatea din Craiova, Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor Membri: Prof. univ. dr. ILIEŞ Liviu, Universitatea Babeş-Bolyai, Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor Conf. univ. dr. POPESCU Dorin, Academia de Studii Economice Bucureşti, Facultatea de Business şi Turism Conf. univ. dr. BÎZOI Gabriel, Universitatea de Vest din Timişoara, Facultatea de Economie şi de Administrarea Afacerilor Prof. univ. dr. POPESCU Daniela, Universitatea din Craiova, Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor Membri supleanţi: Conf. univ. dr. VOINEA Simona-Lelia, Academia de Studii Economice Bucureşti, Facultatea de Business şi Turism Conf. univ. dr. ŞIPOŞ Gabriela, Universitatea de Vest din Timişoara, Facultatea de Economie şi de Administrarea Afacerilor |
29.01.2016, Ora 12.00 Sala 228 |
Conferentiar, poz. 25 |
Marketing, Marketingul serviciilor, Marketingul şi experienţa de consum |
Preşedinte comisie: Conf. univ. dr. CRĂCIUN Liviu, Universitatea din Craiova, Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor Membri: Prof. univ. dr. PLĂIAŞ Ioan, Universitatea Babeş-Bolyai, Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor Prof. univ. dr. FOLTEAN Florin, Universitatea de Vest din Timişoara, Facultatea de Economie şi de Administrarea Afacerilor Prof. univ. dr. DUMITRU Ionel, Academia de Studii Economice Bucureşti, Facultatea de Marketing Conf. univ. dr. BARBU Cătălin, Universitatea din Craiova, Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor Membri supleanţi: Conf. univ. dr. MOISESCU Ovidiu, Universitatea Babeş-Bolyai, Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor Conf. univ. dr. NAGHI Remus, Universitatea de Vest din Timişoara, Facultatea de Economie şi de Administrarea Afacerilor |
29.01.2016, Ora 10.00 Sala 228 |
Departamentul de Economie, Contabilitate şi Afaceri internaţionale | |||
Conferentiar, poz. 23 |
Microeconomie, Macroeconomie, Contracte de export şi de import, reglementări internaţionale, termeni şi uzanţe internaţionale, Reglementarea afacerilor, internaţionale, litigii şi arbitraj economic |
Preşedinte comisie: Prof.univ.dr. Siminică Marian - Universitatea din Craiova, Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor Membri: Conf.univ.dr. Pîrvu Ramona – Universitatea din Craiova, Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor Prof.univ.dr. Cişmaş Laura – Universitatea de Vest, Facultatea de Economie şi de Administrarea Afacerilor Conf.univ.dr. Sîrghi Nicoleta - Universitatea de Vest, Facultatea de Economie şi de Administrarea Afacerilor Conf.univ.dr. Bâldan Florentina Cristina – Universitatea din Piteşti, Facultatea de Ştiinţe Economie. Membri supleanti: Conf.univ.dr. Rădulescu Magdalena - Universitatea din Piteşti, Facultatea de Ştiinţe Economie Conf.univ.dr. Vădasan Ioana - Universitatea de Vest |
26.01.2016, Ora 14.00 Sala 228 |
Lector, poz. 33 |
Audit intern, Audit statutar, Audit financiar, Audit şi control intern, Audit şi comunicare financiară, Tehnici şi proceduri de audit |
Presedinte comisie: prof. univ. dr. Mihai Magdalena– Universitatea din Craiova, Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor Membri: Prof. univ. dr. Domnisoru Sorinel – Universitatea din Craiova, Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor Prof. univ. dr. Pirvu Cerasela – Universitatea din Craiova, Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor Conf. univ. dr. Dragan Cristian – Universitatea din Craiova, Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor Conf. univ. dr. Baluna Radu – Universitatea din Craiova, Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor Membri supleanti: Conf. unuiv. dr. Brabete Valeriu – Universitatea din Craiova, Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor Conf. univ. dr. Goagara Daniel – Universitatea din Craiova, Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor |
28.01.2016, Sala 228 |
Departamentul Finanţe, Bănci şi Analiză economică | |||
Asistent, poz. 38 |
Analiză economică; Analiză economico-financiară; Analiză financiară |
Preşedinte comisie: Conf. dr. Băndoi Anca, Universitatea din Craiova, Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor Membri: Prof. dr. Siminică Marian, Universitatea din Craiova, Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor Conf. dr. Cîrciumaru Daniel, Universitatea din Craiova, Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor Conf. dr. Drăcea Raluca, Universitatea din Craiova, Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor Prof. dr. Sichigea Nicolae, Universitatea din Craiova, Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor Membri supleanti: Conf. dr. Stanciu Cristian Valeriu, Universitatea din Craiova, Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor Lect. dr. Sichigea Mirela, Universitatea din Craiova, Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor |
27.01.2016, Orele 9.00 – 15.00 Sala 228 |
Descărcați extrasul procesului verbal, dacă nu îl puteți vizualiza mai jos
Flipbook
Descărcați versiunea PDF a Ghidului candidatului licență învățământ cu frecvență - Admitere 2017
Vizualizare rapidă
Flipbook
Descărcați versiunea PDF a Ghidului candidatului licență învățământ la distanță - Admitere 2017
Vizualizare rapidă
Conditions of admission
How to apply - Erasmus Students
NOMINATION
You must be nominated by your home institution for the Erasmus exchange with the UCV.
APPLICATION
You must send the following documents to UCV:
- Copy of your Learning Agreement;
- Copy of the Student Application Form (signed and sealed by your university);
- Copy of the Transcript of Records of the courses completed at the home university.
These documents will be sent by post (with acknowledgement of receipt) and by mail
to the Department of International Relations at the following address:
Departamentul de Relaţii Internaţionale
Universitatea din Craiova
Str. A. I. Cuza, nr. 13
Craiova, 200585, jud. Dolj, Romania
APPLICATION DEADLINES
- 30th May for students applying for the first semester or for the full academic year
- 30th November for students applying for the second semester
ACCEPTANCE
- UCV will inform you of its decision as soon as possible after receiving your application. The confirmation of acceptance will be sent by the Department of International Relations of UCV both to your university and to you, by mail.
- If you have been accepted at the University of Craiova, the Department of International Relations will send you by mail:
-
- Hostel reservation form (it will be provided by the Department of International Relations of UCv after acceptance)
- Registration form for the Romanian language courses (it will be provided by the Department of International Relations of UCv after acceptance)